7 min minut de ardere a hiit pentru vară. Cum să pierzi 300 de calorii în 30 de minute acasă


Wellness Ai 20 de minute pentru a-ti sculpta coapsele pe banda de alergat pentru la vara?

ivy pierdere în greutate riverside ca

Ca si in cazul sesiunilor de jogging in parc sau al altor activitati sportive desfasurate in aer liber, antrenamentele pe banda de alergat nu iti vor topi eficient tesutul adipos si nu te vor apropia de rezultatele dorite decat daca te implici total, dand dovada de perseverenta si determinare. Pentru a nu sta prea mult in asteptarea rezultatelor vizibile, sustine exercitiile pe banda alergat cu o dieta responsabila si un stil de viata sanatos.

HIIT: ghidul complet de antrenament

In cazul in care ai hotarat ca trebuie sa faci tot ce iti sta in putinta pentru a-ti atinge obiectivele de fitness in cel mai scurt timp, va trebui sa alternezi tipurile de antrenamente si chiar exercitiile sau intervalele din fiecare antrenament in parte. Programe de antrenament si obiective Printre cele mai apreciate antrenamente din ultima perioada care solicita corpul la maximum si au o eficacitate deja doveditafie ca folosesti banda de alergat, bicicleta fitness sau alte aparate fitness ce permit exercitii cardiovasculare, este programul de tip HIIT renumit pentru arderea accelerata a caloriilor.

  1. Cum să pierzi de calorii în 30 de minute acasă - Sănătate -
  2. Un antrenament HIIT în aer liber de 10 minute pe care oricine îl poate încerca - MYPROTEIN ™
  3. Ce rezultate se pot obţine într-un antrenament de 20 de minute? - Om Activ
  4. Pinterest Pune-ți fața la joc.
  5. Arderea grăsimilor Cardio HIIT: 7 exerciții acasă pentru a slăbi Video de antrenament pentru a vă antrena acasă și pentru a arde rapid grăsimile.
  6. Arde grăsimile rapid cu intervale (HIIT)

Atunci cand vrei sa dai jos kilogramele in exces in timp record, trebuie sa stii ca acest tip de antrenament este construit din scurte intervale care variaza in efort depus si intensitate. Pe langa rezultatele rapide, aceste programe vor reusi sa iti ofere noi provocari sportive, inlaturand eventualele momente de monotonie pe care le pot produce clasicele sesiuni cardio.

Multe persoane vizeaza chiar mai mult decat tonifierea musculaturii sau scaderea in greutate, avand obiective specifice si stiind exact ce zone ale corpului au nevoie de imbunatatire.

sfaturi simple pentru greutatea pierderii

Astfel, pe langa arderea caloriilor 7 min minut de ardere a hiit pentru vară imbunatatirea rezistentei la efort, unele programe de exercitii iti permit sa sculptezi muschii gambei, ai coapsei sau chiar sa dai jos tesutul adipos din zona abdominala. In cazul in care doresti sa-ti modelezi coapsele pana la forma ideala, atunci antrenamentul pe care il vei gasi mai jos sigur iti va oferi rezultatele multumitoare.

Sculpteaza-ti coapsele pe banda de alergat!

Day 1 - 30 MIN KILLER HIIT WORKOUT - Full Body, No Equipment, No Repeat

Una dintre cele mai bune metode pentru a solicita corespunzator musculatura coapselor pe banda de alergat este sa maresti inclinatia suprafetei de alergare. Diana Maitland, Personal Training Manager la lantul de cluburi de fitness Equinox din New York propune un scurt antrenament cardio care te va ajuta sa consumi de calorii, sa tonifiezi muschii coapselor si sa-ti imbunatatesti conditia fizica.

Aceasta rutina de 20 de minute pe banda de alergat este construita dupa metoda ratei de efort perceput, aceasta fiind o scara de evaluare a efortului depus in functie de conditia fizica a fiecarei persoane.

Antrenamentele HIIT – Ce sunt, ce beneficii ofera si cum pot fi efectuate

Astfel, nivelul 1 este un efort aproape insesizabil, iar 10 este solicitarea maxima a corpului. Daca vrei sa incepi si tu de antrenamentele de acest tip pe banda de alergat, intra acum pe Sport-Mag.

Mai mult, acesta este momentul ideal pentru a profita de reduceri la toata gama de aparate fitness si echipament sportiv.

Despre autor.

bcaa ajută la pierderea de grăsime