Beneficiile de ardere a grăsimilor ale hiit. Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine


Antrenamentul HIIT: ce este

Antrenamentul HIIT vs. LISS — Care este mai eficient antrenament pentru arderea grasimilor?

HIIT, campionul arderii grăsimilor și sănătății arteriale vineri, mai 15, scris de World Class Romania HIIT high intensity interval training este un termen larg pentru antrenamente care implică perioade scurte de exercițiu intens alternate cu perioade de recuperare. Unul dintre cele mai mari avantaje ale HIIT este că poți obține beneficii maxime pentru sănătate în timp minim. De obicei, un antrenament HIIT durează între 10 și 30 de minute și poate duce beneficii pentru sănătate similare cu o perioadă dublă de exerciții de intensitate moderată conform PubMed Central.

Antrenamentele HIIT si LISS sunt doua dintre cele mai bune antrenamente cardio pentru arderea grasimilor, bazate pe programe specifice de exercitii intense. Asa ca haide sa vedem impreuna care sunt diferentele dintre cele doua programe de antrenament cardio, ce ofera si cum pot contribui acestea la arderea grasimilor corporale: Ce beneficiile de ardere a grăsimilor ale hiit HIIT si LISS?

Se spune ca HIIT ar fi cea mai buna metoda de ardere a grasimilor si slabire, dar stiti de ce? Iata cateva beneficii pe care le are HIIT: Ce beneficii are HIIT pentru cura ta de slabire Creste capacitatea de ardere a grasimilor In timpul exercitiilor, corpul nostru trece printr-o serie de reactii chimice care duc la schimbari din interior spre exterior. Cercetarile American Physiological Society au demonstrat ca un antrenament de 2 saptamani in sistem HIIT au dus la oxidarea acizilor grasi si au marit capacitatea corpului de a arde grasimi intr-un timp mai scurt. Cresterea masei musculare HIIT construieste masa musculara in timp ce arde grasimi. Comparativ cu antrenamentul de forta si rezistenta, HIIT are calitatea de a reduce mai repede tesutul adiopos si grasimea viscerala, desi ambele tipuri de exercitii duc la arderea unui numar aproximativ egal de calorii.

Ce este HIIT? Antrenamentele HIIT reprezinta o forma de antrenamente cardio bazate pe treceri rapide de la sesiuni scurte de exercitii intense la pauze scurte de repaos.

Deşi mulţi îl consideră ideal pentru persoanele care au mai făcut cunoştinţă cu sala de sport şi antrenamentele intense, acest tip de antrenament poate fi adaptat oricărei persoane care vrea să facă mişcare şi să vadă rezultatele cât mai curând. Flavius Ursachi, HeadCoach la Bodyshape Transformation Center, ne explică ce sunt aceste antrenamente, ce beneficii oferă şi cum pot fi efectuate corect, pentru a obţine transformarea corporală dorită, în cel mai scurt timp. Atunci cand te antrenezi intens, prodomină funcţiile anaerobe ale metabolismului ce oferă arderea foarte eficientă a grăsimilor. În schimb, atunci când efectuezi exerciţii usoare, funcţiile aerobe ale metabolismului sunt cele care primează. Acestea te ajută să lucrezi eficient, însă la un nivel redus de intensitate, care îi permite organismului să se refacă.

Ex serie HIIT: 45 de sarituri — 15 secunde de odihna — 45 secunde de catarare — 15 secunde odihna etc. Ce este LISS?

beneficiile de ardere a grăsimilor ale hiit retete cura de slabire

Antrenamentele LISS reprezinta o forma de antrenamente cardio bazate miscari cu beneficiile de ardere a grăsimilor ale hiit grad scazut de dificultate, pe intervale mai mari de timp: de minute. Exemple de antrenamente cardio LISS: mers pe jos, inot, mers pe bicicleta etc Diferenta dintre cele doua tipuri de antrenament este urmatoarea: in timp ce exercitiile HIIT solicita foarte mult organismul, pentru o perioada scurta de timp, exercitiile LISS propun un nivel de dificultate redus, pe un interval mult mai mare.

Ce beneficii ofera antrenamentele cardio HIIT?

beneficiile de ardere a grăsimilor ale hiit beast body lean să piardă în greutate

Solicita intreaga masa musculara a corpului Este unul dintre principalele avantajele ale acestui sistem de antrenamente cardio. Si asta pentru ca seriile pe le vei face alterneaza pauze scurte cu sesiuni scurte dar extrem de intense de: genoflexiuni, sarituri, alpinism, planking.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Vei simti cum intregul organism lucreaza in acelasi ritm, fapt ce favorizeaza arderea uniforma a grasimilor corporale. Rezultatele nu intarzie sa apara Dupa fiecare sesiune de exercitii, organismul tau va reactiona prompt. Chiar daca presupun intervale scurte de timp, antrenamentele cardio HIIT iti solicita la maxim intregul corp.

TRANSFORMAREA TA INCEPE AICI!

Aceste sesiuni rapide de efort intens declanseaza pornirea metabolismului la un nivel mult mai ridicat, organismul incepand sa arda energie in locul carbohidratilor. Castigi timp pretios Daca urmezi un program intens de antrenamente HIIT, timpul va fi intotdeauna cel mai bun prieten al tau.

O sesiune de exercitii HIIT nu dureaza mai mult de de minute, insa datorita nivelului intens al seriilor de miscare, organismul va arde in continuare grasimile corporale, chiar daca intr-un interval mult mai condensat de timp.

beneficiile de ardere a grăsimilor ale hiit pierderea de greutate feminină obeză

Ce beneficii ofera antrenamentele cardio LISS? Te incurajeaza sa faci miscare Stii foarte bine ca unul dintre cei mai mari inamici ai unei persoane care vrea sa faca sala este chiar propria vointa.

De foarte multe ori, simti ca trebuie sa ai nevoie de o vointa de fier, pentru a ajunge la sala si pentru a trece prin toate seriile de antrenament?

beneficiile de ardere a grăsimilor ale hiit prețurile laptelui l bărbații pierd în greutate

Ei bine, o plimbare pe jos este o alternativa de bun augur, ce nu doar ca iti pune corpul in miscare, dar iti poate oferi si un tonus mental excelent. Farmecul antrenamentelor LISS consta in gasirea unui tip de miscare, frunze de slăbire care iti face placere sa il practici, pentru o perioada mare de timp — plimbari in parc, pedalat etc Te incurajeaza sa repeti seria de antrenamente Daca alegi sa practici mai multe exercitii de o intensitate redusa, in locul celor care iti provoaca dureri de muschi in zilele care urmeaza, vei fi mult mai motivat sa te tii de programul tau.

  • Fat burner lipo 6 recenzii
  • Iata ce beneficii vei obtine Sistemul de antrenament High Intensity Interval Training este considerat printre cele mai eficiente moduri de a face exercitii cardio.
  • Cum se face băutura de pierdere a grăsimilor
  • Sloganuri bune de pierdere în greutate

Mai mult decat atat, in cazul in care nu faci o incalzire corespunzatoare, inainte de a incepe un exercitiu cu un grad de dificultate ridicat, va exista intotdeauna riscul accidentarii. Completand mai multe serii de antrenamente LISS, in decursul aceleiasi saptamani si, cel mai important, respectand fiecare sesiune de miscare in parte, probabilitatea arderii gasimilor este mult mai ridicata.

Mai mult decat atat, antrenamentele LISS nu presupun o incordare atat de indelungata a muschilor, de aceea, sunt benefice pentru cei care se recupereaza in urma unei accidentari.

In concluzie, antrenamentele HIIT pot fi strecurate in programul tau de exercitii fizice, pentru a arde caloriile, in ritm mult mai rapid. Diferenta dintre cele doua tipuri de antrenament poate fi determinata de responsabilitatea ta, in privinta respectarii sesiunilor de miscare.

Daca un antrenament HIIT, caracterizat prin dificultatea miscarilor, poate fi dezarmant pentru unii mai ales pentru incepatorisimplitatea cu care se executa exercitiile LISS ii incurajeaza pe practicanti sa repete cu seriozitate antrenamentele.

beneficiile de ardere a grăsimilor ale hiit cum slabesti 5 kg