Care este știința din spatele arderii grăsimilor. 7 trucuri pentru arderea grăsimii, Video CSID


Home » Stiinta » Savanţii au descoperit hormonul secretat de creier care provoacă arderea grăsimilor Savanţii au descoperit hormonul secretat de creier care provoacă arderea grăsimilor Alexandru Voiculescu Cercetătorii de la The Scripps Research Institute au reuşit să descopere cu ajutorul experimentelor hormonul care duce la arderea grăsimilor, relatează Science Daily.

Acestea sunt principalele beneficii pe care le cauţi atunci când îţi alegi suplimentele pentru o ardere mai rapidă a grăsimilor: Îmbunătăţirea termogenezei, astfel încât să ajungi la un deficit energetic mai accentuat.

Îmbunătăţirea rezistenţei la insulină, astfel încât să poţi utiliza energia cu mai multă uşurinţă.

Oamenii de știință au descoperit un hormon care permite arderea grăsimilor

Creşterea nivelului de mobilizare a grăsimilor, astfel încât corpul tău să poată converti mai uşor depozitele de grăsimi în energie. Combaterea catabolismului, pentru a păstra cât mai multă masă musculară, care va menţine rata metabolismului la un nivel ridicat.

pierderea în greutate cleanse 5 zi

Îmbunătăţirea performanţei sportive, pentru a putea să te antrenezi intens şi să consumi mai multă energie. Mai sus sunt cerinţele de bază când vine vorba de suplimente pentru slăbit şi arderea grăsimilor.

  • 10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat
  • ȘTIINȚA PRIVIND SLABIREA, LIPOLIZĂ ȘI ARDEREA GRĂSIMII – Bodybuildingtaboo
  • 7 trucuri pentru arderea grăsimii, Video CSID

Acestea fiind zise, mai trebuie menţionat faptul că e o întreagă ştiinţă în spatele folosirii suplimentelor — iar consumul lor trebuie corelat cu alţi factori. De exemplu, văd foarte multe persoane care iau o grămadă de suplimente, dar nu îşi optimizează dieta şi programul de antrenament.

slabit rapid 1 kg pe zi

De regulă, acest lucru duce la irosirea timpului şi a banilor. Adevărul e că suplimentele te vor ajuta să arzi mai multă grăsime doar dacă dieta ta este foarte bine pusă la punct. Corpul tău ar trebui să fie într-un deficit energetic, ar trebui să consumi cantităţile adecvate de macronutrienţi, să ai mese dese şi regulate şi să-ţi controlezi foarte exact şi aportul de micronutrienţi.

Şi programul de antrenament trebuie să fie la fel de atent planificat.

Potrivit Olandei, majoritatea cercetărilor arată că arderea grăsimilor este consecventă indiferent dacă mâncați înainte sau după un antrenament. Cu toate acestea, conform BodyBuilding. Dar, după cum a spus Jim Stoppani, dr. De asemenea, corpul tău descompune aminoacizii în glucoză peste noapte, astfel încât cardio-ul de dimineață postit mobilizează mai multe grăsimi și potențial mai mulți aminoacizi pentru combustibil, ceea ce nu este ideal dacă construirea mușchilor este obiectivul tău principal. Concluzia: strategia dvs.

Cu Y3T, intensitatea este un factor de bază la fiecare antrenament, deci consumul tău de energie va fi ridicat. Trebuie să ai în vedere şi antrenamentele cardio, dacă arderea grăsimilor este o prioritate pentru tine — includerea regulată a antrenamentelor cardio în programul tău săptămânal va avea drept rezultat o mai bună mobilizare a depozitelor de grăsimi.

Grăsimea, prietenul deghizat al slăbitului - Școala de Slăbit

Odată ce te-ai ocupat de toate aceste aspecte, suplimentele potrivite te vor ajuta cu siguranţă să accelerezi arderea grăsimilor. Motivul pentru care am enumerat mai întâi toate condiţiile ca suplimentele să aibă efectul scontat este faptul că oamenii tind să creadă că pot începe direct să ia suplimente, iar programul lor de slăbit să fie imediat eficient.

Aceşti oameni nu vor face nici un fel de progrese fără un plan eficient de antrenament şi nutriţie! TOP 5 Acum că am clarificat legătura între antrenament, dietă şi suplimente, voi explica de ce aceste cinci suplimente au potenţialul de a te ajuta în să arzi grăsimile. Ceai verde Extractul de ceai verde este unul dintre cele mai atent studiate suplimente pentru arderea grăsimilor.

Ingredientul-cheie este un antioxidant, EGCG epigallocatechin gallate. Pe lângă multe alte beneficii pentru sănătate, acesta are şi rolul de a creşte nivelul termogenezei, prin îmbunătăţirea ratei metabolismului. Drept rezultat, suplimentarea dietei tale cu extract de ceai verde te poate ajuta să arzi mai multe calorii zilnic.

Acesta e motivul pentru care clienţii mei beau adesea ceai verde.

Știința din spatele arderii lichidului de grăsime I

Abordarea mea presupune obţinerea cât mai multor beneficii de pe urma alimentaţiei şi nutriţiei, de aceea recomand ceaiul verde. Are o cantitate mare de antioxidanţi, care te vor ajuta cu detoxifierea şi te vor ajuta să te refaci mai rapid după antrenamente şi să fii mai sănătos. L-carnitina L-carnitina este un aminoacid care te poate ajuta să arzi mai multe grăsimi şi îţi va îmbunătăţi nivelul de energie. Face acest lucru transportând acizii graşi în mitocondrii, unde sunt transformaţi în energie.

Asta înseamnă că, dacă eşti în deficit caloric, corpul tău va fi capabil să utilizeze depozitele de grăsimi drept sursă de energie, iar astfel vei deveni mai definit. Clienţii mei observă de regulă o creştere a nivelului de energie când consumă L-carnitină, acest lucru putând fi atribuit eficienţei cu care care este știința din spatele arderii grăsimilor apelează la depozitele de grăsimi pentru energie. Omega-3 Creşterea sensibilităţii la insulină reprezintă unul dintre cele mai importante lucruri când vrei să arzi grăsimi, iar consumul de omega 3 are potenţialul de a te ajuta.

  • Savanţii au descoperit hormonul secretat de creier care provoacă arderea grăsimilor
  • Știința din spatele arderii lichidului de grăsime I
  • Oamenii de știință au descoperit un hormon care permite arderea grăsimilor

Peretele celular reprezintă calea de trecere pentru nutrienţi. Permeabilitatea acestuia se poate schimba, în funcţie de diverse variabile, inclusiv dieta. Ca notă de subsol, trebuie precizat faptul că o dietă prea bogată în omega 6 şi grăsimi saturate nu e sănătoasă, pentru că se strică raportul dintre omega 3 şi omega 6.

Tu de pot să pierd greutatea pe depakote vrei să te concentrezi asupra consumului de omega 3, din alimentaţie şi suplimente.

ȘTIINȚA PRIVIND SLABIREA, LIPOLIZĂ ȘI ARDEREA GRĂSIMII

O cantitate redusă de grăsimi saturate este în regulă, dar trebuie să te care este știința din spatele arderii grăsimilor asupra unui consum crescut de omega 3. Pudrele vegetale te pot ajuta în mod indirect cu arderea grăsimilor, prin următoarele beneficii: reducerea poftei de dulciuri datorită conţinutului ridicat de fibre ; creşterea sensibilităţii la insulină, prin adaosul de fibre la dieta ta; îmbunătăţirea metabolizării estrogenului.

Pe lângă aceste beneficii cruciale, pudrele vegetale îţi îmbunătăţesc digestia, ceea ce reduce balonarea.

arzător de grăsime în timp ce pe anavar

De asemenea, se îmbunătăţeşte gradul de asimilare a alimentelor, deci te vei reface mai eficient şi vei avea un nivel mai bun de energie. Aminoacizi cu lanţuri ramificate Amioacizii cu lanţuri ramificate nu sunt un supliment propriu-zis când vine vorba de arderea grăsimilor, dar ţin să-ţi reamintesc că pentru a optimiza arderea grăsimilor ai nevoie să-ţi păstrezi cât mai multă masă corporală activă muşchi.

Atâta vreme cât eşti într-un deficit caloric, creşte foarte mult probabilitatea de a pierde masă musculară, de aceea aceşti aminoacizi sunt atât de utili. Te vor ajuta să păstrezi un nivel ridicat al sintezei proteice şi vor reduce efectele care este știința din spatele arderii grăsimilor ale catabolismului.

Dintr-o perspectivă estetică, vei arăta mai bine dacă slăbeşti dar îţi păstrezi mai multă masă musculară.

Oamenii de știință au descoperit un hormon care permite arderea grăsimilor Dar care este mecanismul din spatele acestor calorii arse?

Dacă vei consuma aminoacizi cu lanţuri ramificate, îţi vei putea îmbunătăţi performanţele sportive. În mod indirect, acest lucru te ajută şi în privinţa slăbirii, deoarece consumul de energie la sală trebuie să fie în continuare unul ridicat.