Cum să ardeți brațul și grăsimea toracică


Măsurarea circumferinței toracice atât la femei, cât și la bărbați

Sfaturi Cum să ai brațele tonifiate Dieta și exercițiile fizice unt doi factori care determină compoziția corpului. Dacă imți că ai prea multă grăime în brațe au vrei ă-ți tonifiezi brațele, poți exera pentru a atinge acet obiectiv Conţinut: Sfat Dieta și exercițiile fizice sunt doi factori care determină compoziția corpului.

Dacă simți că ai prea multă grăsime în brațe sau vrei să-ți tonifiezi brațele, poți exersa pentru a atinge acest obiectiv. Rețineți că exercițiul într-un punct sau pierderea în greutate într-o anumită zonă a corpului dvs. Pierderea în greutate poate reduce grăsimea corporală totală, astfel încât brațele devin mai mici și mai ferme. Combinarea unui regim de antrenament care stimulează fitnessul, exerciții cardio care sunt bune pentru sistemul cardiovascular și o dietă sănătoasă vă vor ajuta să vă formați și să vă subțiați brațele.

Pași Partea 1 din 4: Dezvoltarea musculară în braț Exercițiu pentru biceps. Acesta este un grup muscular format din două părți situate în partea din față a bicepsului, conectând umărul la articulația cotului.

Cel mai bun mod de a scăpa de grăsime

Bicepsul vă ajută să vă curlați antebrațele în sus și în jos. Acest mușchi de strângere va crea un aspect tonifiat pe partea superioară a brațului. Faceți următoarele exerciții: Rola bicepsului.

cum să ardeți brațul și grăsimea toracică

Stai în poziție verticală cu gantere în fiecare mână. Țineți coatele aproape de corp și de palmele cu fața în sus. Menținând bicepsul constant, ridicați ganterele spre corpul dumneavoastră prin contractarea mușchilor brațului. Continuați să ridicați ganterele până la înălțimea umerilor. Eliberați încet brațele în jos până când mâinile sunt pe șolduri.

Rola de cum să ardeți brațul și grăsimea toracică. Palma dreaptă este orientată spre corp.

Măsurarea parametrilor toracici la culturisti bărbați și femei

Ridicați ganterele înainte până la înălțimea umerilor. Eliberați încet brațele până la șolduri. Faceți bicepsul. Acesta este un grup muscular format din trei părți, situat pe partea din spate a bicepsului, conectând partea din spate a umărului la articulația cotului.

Bicepsul vă ajută să vă extindeți brațele deasupra capului sau să vă mișcați înapoi. Faceți următoarele exerciții: Flotări biceps spate.

Acest exercițiu cum să ardeți brațul și grăsimea toracică similar cu o împingere obișnuită, cu excepția poziției cotului. Introduceți o scândură cu brațele întinse sub umeri. Coborâți corpul până când pieptul este la câțiva centimetri de sol. Coatele și brațele ar trebui să fie plate cu părțile laterale.

Cum să pierzi grăsimea de brațe

Accelerați-vă corpul înapoi spre poziția inițială. În timpul exercițiului ar trebui să vă întindeți abdomenul și mușchii spatelui. Coatele sunt îndreptate spre corp. Buclele bicepsului.

Cum să elimini grăsimea sub brațe: diete și exerciții eficiente - Sfat

Cu spatele îndreptat spre o bancă sau un scaun ferm, așezați mâinile pe marginea scaunului cu degetele îndreptate în afara scaunului. Brațele trebuie să fie drepte și ținute în poziție.

Coborâți-vă încet până când bicepsul este paralel cu podeaua. Cotul trebuie să fie aproape de corp. Împingeți-vă corpul înapoi cu tricepsul pentru a vă îndrepta brațele înapoi în poziția inițială.

Întindeți-vă bicepsul. Așezați-vă pe o bancă sau podea în timp ce țineți două gantere în fața dvs.

cum să ardeți brațul și grăsimea toracică

Brațul trebuie să fie complet drept și perpendicular pe podea. Palma mâinii trebuie îndreptată spre umăr, iar cotul trebuie să fie aproape de corp. Coborâți încet ganterele până când ganterele sunt aproape de urechi. Ridicați ganterele înapoi până când brațele sunt complet extinse. Tonificându-mi mușchii negri. Acest mușchi se atașează la vârful umărului și se extinde până la punctul mediu al bicepsului.

Pierdere de grăsime în tot corpul

Te ajută să ridici brațele în lateral, înainte sau înapoi. Tonifierea mușchilor negri creează un aspect solid al brațului superior. Faceți următoarele exerciții: Stai ridicând ganterele laterale. Țineți o ganteră în fiecare mână cu palmele îndreptate spre corp. Ridicați ganterele peste șolduri și nu uitați să îndoiți ușor coatele.

mystyleevent.com

Ridicați ganterele până când brațele sunt paralele cu podeaua, dar asigurați-vă că brațele sunt în linie. Coborâți încet ganterele înapoi până la șolduri. Trage de bara în fața ta.

cum să ardeți brațul și grăsimea toracică

Ridicați ganterele până la bărbie, cu coatele departe de corp.