Cum să pierdeți în greutate prin badminton


cum să eliminați omul de grăsime din sân creșterea în greutate pierdere de memorie pe termen scurt

Preveniți de o serie de boli Dacă nu aveți prea mult timp să mergeți la sala de sport, dar doriți să rămâneți activi, de ce să nu faceți timp la sfârșit de săptămână pentru a juca badminton cu familia sau vecinii casei dvs.?

Aveți destule rachete de capital și rachete de badminton pentru a putea concura imediat.

Determinarea arderii de calorii Badmintonul este în primul rând un sport anaerob, ceea ce înseamnă că corpul tău îți arde energia stocată ca combustibil. Badmintonul este un sport cu energie mare, așa că jocul acestuia timp de o oră este o modalitate bună de a arde calorii. De exemplu, în timp ce joacă badminton la o intensitate moderată timp de o oră, o persoană de de kilograme va arde aproximativ de calorii. O persoană de de kilograme care joacă la aceeași durată și intensitate va arde aproximativ de calorii.

Nu numai benefică pentru a stabili prietenie, se dovedește că există multe beneficii de badminton pe care le puteți obține pentru sănătatea ta. Diferite beneficii ale badmintonului pentru sănătatea corpului 1.

Cel mai rapid mod de a pierde in greutate pentru femei | Accessories For You

Îmbunătățiți aptitudinea și pierdeți în greutate Desigur, beneficiile badmintonului nu trebuie să fie îndoielnice. Badminton este un tip de exercițiu cardio.

cum să luați victoza pentru pierderea în greutate postări de succes pentru pierderea în greutate 30 lbs

Exercitarea cardio este un tip de exercițiu pentru întărirea mușchiului cardiac. Dacă mușchiul inimii este puternic, vasele de sânge pot scurge sângele mai mult și mai repede.

Vasele de sânge puternice pot excreta mai mult oxigen îndepărtarea grăsimilor după pierderea în greutate celulele musculare. Acest efect permite metabolismului organismului să funcționeze mai eficient pentru a menține aptitudinea corpului.

Slăbește și slăbește cu badminton: Cât de des ?

Metabolismul care funcționează bine ajută și fiecare celulă din organism să ardă mai multă grăsime în timpul exercițiilor fizice și așa mai departe în timpul odihnei. De aceea, cele mai comune exerciții Kardo sunt alese pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate, deoarece această activitate este foarte eficientă în arderea grăsimilor. Badminton este raportat a fi capabil să ardă cele mai multe calorii decât de funcționare, scufundări și joacă fotbal - până la de calorii pe oră.

  • Pierdeți în greutate jucând volei Jucând pierdeți greutate Add: rukac62 - Date: - Views: - Clicks: Dacă aveți nevoie de luni de antrenament pentru a obține o anumită greutate sau performanță, va fi ușor să pierdeți motivația.
  • Sfat de pierdere în greutate 67 - Joacă badminton pentru a pierde în greutate De Tania Tarafdar Actualizat: Sâmbătă, 28 februarie Jucați badminton cel puțin jumătate de oră în fiecare zi pentru a pierde o cantitate semnificativă de calorii.

Interesant, beneficiile acestei calități pot fi resimțite și de persoanele în vârstă. Raportarea de la British Heart Foundation, o femeie în vârstă de 50 de ani, cu o greutate de 70 de kilograme, poate arde de calorii cu doar o oră joacă badminton.

Greutate corporala

Îmbunătățirea funcției cognitive a creierului Badminton este, fără îndoială, un tip de exercițiu creier. Volumul fluxului sanguin va crește rapid de la inimă la creier în timp ce vă deplasați în mod activ.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Acest lucru poate crește munca nervoasă și poate mări masa creierului. Un cum să pierdeți în greutate prin badminton arată că capacitatea de raționament crește dramatic la persoanele care, în medie, fac cardio exerciții de 30 de minute pe zi, cel puțin de cinci ori pe săptămână. Această abilitate cognitivă este cu siguranță necesară atunci când alergi în jurul câmpului pentru a-ți aminti și modifica strategii și prezice atacurile adversarului tău.

pierderea în greutate calgary pierderea în greutate om obeză

Mai mult, multe studii au demonstrat că exercițiul cardio poate reduce riscul de demență la cum să pierdeți în greutate prin badminton sănătoși. Întărește mușchii și articulațiile corpului Jocul de badminton implică o mulțime de mișcări ale corpului. Menționați doar mușchii vițelului, coapsele, fese, pelvisul și șoldurile care se folosesc și atunci când sare și alerga, până la mușchii bratelor și spatelui pentru a lovi mingea.

Intensitatea jocului

În plus, acest sport poate, de asemenea, forma și consolida mușchii de bază. Mușchii și articulațiile care sunt puternice și flexibile vă vor împiedica să aveți diverse riscuri de vătămare în timpul exercitării sau în timpul activităților zilnice.

  • Pagina principala Pierdere în greutate badminton.
  • Pagina principala Badmintonul ajută la scăderea în greutate?

Mușchii și articulațiile flexibile pot extinde și gama de gesturi, pentru a evita artrita care slăbește mișcarea. Reducerea stresului Badminton nu numai că oferă beneficii fizice fizice, ci și beneficii pentru sănătatea mintală. Creierul va elibera hormoni fericiti de dispozitie in cantitati mari atunci cand vom exercita, si anume endorfinele, dopamina, serotonina si triptofanul pentru a inlocui hormonii cortisol si epineprine, doi hormoni stresanti.

Dieta cu hrișcă - Confetissimo - blogul femeilor

Toți acești hormoni pozitivi vor lucra împreună pentru a crea sentimente de plăcere și a elimina stresul, creând astfel gânduri pozitive și îmbunătățind calitatea somnului.

Acesta este motivul pentru care exercițiile fizice sunt adesea recomandate ca terapie suplimentară pentru gestionarea simptomelor diferitelor boli mintale.

cele mai bune macrocomenzi pentru endomorful de pierdere în greutate curățarea pierde greutatea

Efectul scăderii nivelului de stres crește, de asemenea, deoarece jocurile de badminton implică interacțiunea socială cu mulți oameni la un moment dat. Chat, glumă și schimb de idei cu alte persoane este o modalitate simplă de a scuti de stres.

meniu dieta rina legume face u pierde greutate atunci când u mor

Preveniți de o serie de boli Beneficiile altor badminton, pe care niciodată nu le puteți realiza, sunt reducerea sau chiar eliminarea riscului unor probleme de sănătate, cum ar fi hipertensiunea arterială, diabetul și obezitatea. Acest exercițiu poate, de asemenea, reduce riscul de boală coronariană prin reducerea nivelului de trigliceride, creșterea colesterolului bun și reducerea riscului de blocare a vaselor de sânge.

Jocul de badminton în mod regulat poate, de asemenea, ajuta la menținerea densității osoase devreme și pentru a preveni dezvoltarea osteoporozei la bătrânețe.