Cum să vă determinați zona de ardere a grăsimilor, Determinarea zonei de ardere a grăsimilor


Determinarea zonei dvs.

Zonele de ritm cardiac

Există o formulă relativ simplă pentru determinarea zonei dvs. Mai întâi căutați frecvența cardiacă maximă MHR. Pentru aceasta, deduceți vârsta de la la bărbat și la femeie. De exemplu, 40 MHR a unui bărbat ar fi de de ani, iar zona de ardere a grăsimilor ar fi între și de batai pe minut.

Există mai multe monitori pentru ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele de piept și chiar și cele încorporate în mânerele unor mașini cardio. Monitorii cu frecvență cardiacă vă pot ajuta să evaluați ceea ce este ritmul cardiac și zona dvs. Prin utilizarea unui monitor de ritm cardiac, veți obține, de asemenea, o idee mai exactă despre locul în care se află zona de ardere a grăsimilor.

  • Avertizări Zona de ardere a grăsimilor este definită ca nivelul de mișcare la care corpul tău arde în principal grăsimi pentru energie.
  • Este minunat pentru începători, cei care nu se află în cea mai bună formă fizică și încep doar antrenamente sportive regulate.
  • Pregătirea la intervale pentru nivelul intermediar până la 25 de minute duminică Mersul pe jos minute În faza inițială, nu vă faceți griji pentru cât de intens este antrenamentul, principalul lucru este că acestea sunt în mod continuu.
  • Pierderea de grăsimi sfaturi simple
  • Pierdere în greutate mill creek wa
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  • Ritm cardiac optim pentru arderea grăsimilor - Calculator - Miocardita
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum

Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac vă ține evidența ritmului cardiac în timp ce exercițiul fizic și apoi puteți utiliza datele actualizate privind ritmul cardiac pentru a calcula zona de ardere a grăsimilor. Mulți oameni care utilizează un monitor de ritm cardiac pentru prima dată observă că nu s-au antrenat atât de tare cum credeau ei.

Fiți atenți și provocați-vă, dar păstrați-i în siguranță. Monitorii ritmului cardiac pentru piept sunt doar puțin mai exacți decât brățările sau ceasurile.

Calculator de frecvență cardiacă pentru arderea grăsimilor

Ele sunt de obicei și mai scumpe. A VO2 max-test volum per unitate de timp, și maxim de oxigen pentru a examina într-un mod precis, capacitatea organismului de a utiliza și oxigen de transport în timpul antrenamentului. Acest test presupune participantul merge pe o banda de alergat sau o plimbare cu bicicleta stationara, si de respiratie printr-o mască de față, care se măsoară conținutul de oxigen și dioxid de carbon, în timp ce creșterea ritmul cardiac.

coacăz negru pentru pierderea în greutate pastile de slabit balon gastric

Aceste informații pot fi apoi folosite pentru a determina la ce nivel ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona dvs. Testul VO2 Max este considerat metoda cea mai exactă și mai sigură de testare a stării inimii și a vaselor de sânge. Puteți merge la o sală de gimnastică, la unele laboratoare și la medicul dumneavoastră pentru acest test.

Aceasta este cea mai puțin tehnică din toate modurile de a vă determina zona de ardere a grăsimilor.

Antrenament pt arderea grasimilor! Fat burn!

Testul de vorbire cere să vorbești în timpul exercițiului, în cazul în care vi se bazează pe modul în care vă respirația afară, vă determina dacă ar trebui să crească sau să scadă intensitatea antrenamentului. De exemplu, dacă nu vă simțiți nevoiți să vorbiți, trebuie să scăpați intensitatea muncii dvs.

Conținutul articolului

Dacă poți să vorbești cu ușurință, nu te antrenezi prea mult. Trebuie să puteți spune o propoziție scurtă fără probleme.

10 pierdere în greutate a1c iubirea te face să pierzi în greutate

Partea 2 Aplicați zona de ardere a grăsimilor la exercițiile dumneavoastră 1 Adăugați o serie de exerciții cardio. Făcând o combinație de exerciții cardio moderate și grele, de obicei, veți obține cele mai bune rezultate.

Acest lucru este important în special dacă obiectivul dvs. Luați forme de antrenament care nu sunt prea grele și cădeți în zona de ardere a grăsimilor pentru aproximativ jumătate din timp. Activitățile pot fi: jogging mai lent, ciclism sau înot. Dar acest lucru este diferit pentru toți.

La ce puls arde grăsime

Alegeți un număr de exerciții cardio care sunt mai intense. Deși acest lucru se încadrează în afara zonei dvs. De obicei, arde mai multe calorii în zona de deasupra zonei dvs.

legea atracției și pierderii în greutate gentilax pierderea în greutate

Numărul total de calorii depinde, de asemenea, pe durata unui antrenament, și este, probabil, mai ușor de a instrui mai mult în zona de ardere de grăsime, deoarece este mai ușor.

Includeți cel puțin de minute de cardio intensiv moderat în formarea săptămânală. Este important să includeți cursuri de forță în programul săptămânal.

Acest lucru ajută la construirea și consolidarea mușchilor, în plus față de creșterea metabolismului. Formarea cu greutăți este esențială pentru arderea grăsimilor. Este esențial să se mențină și să se dezvolte masa musculară în timp ce se pierde în același timp masa de grăsime. Faceți cel puțin două zile pe săptămână în formare de forță și apoi cel puțin 20 de minute de fiecare dată.

Puls pentru arderea grăsimii - formula de calcul pentru antrenament cardio

Dacă sunteți interesat de zona dvs. Aceștia vă pot stabili împreună cu dvs.

pierderea în greutate ms 7 zile smoothie provocare pierdere în greutate

Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs. Pierde greutate? Creșteți mai mult masa musculară? Astfel, ei își pot personaliza programul pentru tine. De asemenea, întrebați-vă cum puteți utiliza cel mai bine o zonă de ardere a grăsimilor. Știu că, deși vă puteți arde mai multe calorii in zona ta de grăsime de ardere, totalul de calorii arse poate fi mai mică decât un antrenament intensiv, deoarece ultimele arsuri pe ansamblu mai multe calorii luate. Dacă este necesar, cumpărați un monitor al ritmului cardiac.

mănâncă curată 28 de zile subțire sfaturi și modalități de a pierde rapid în greutate

Acest lucru vă poate ajuta să nu determinați zona de ardere a grăsimilor, dar vă oferă și instrumentele și datele de care aveți nevoie pentru a ajunge la zona respectivă în cum să vă determinați zona de ardere a grăsimilor unui antrenament. Lucrul cu un antrenor personal pentru a dezvolta un program de formare care se potrivește cel mai bine einddoel- dacă cum să vă determinați zona de ardere a grăsimilor piardă în greutate, de dezvoltare musculară sau de a îmbunătăți fitness.

Important: dacă aveți o senzație ușoară în cap, amețeli sau durere, opriți imediat exercitarea.

cum să pierzi grăsimea cu greutăți cu greutăți tony robins pierdere în greutate podcast

Distribuiți pe rețelele sociale:.