Dieta usoara de slabit iarna. Gustările,ajustate în funcţie de efortul depus


dieta usoara de slabit iarna

Află de ce din materialul nostru. Soarele străluceşte, zilele sunt lungi, eşti mult mai motivată să ieşi şi să faci mişcare în aer liber. Odată cu venirea iernii, însă, să mănânci sănătos şi să slăbeşti devine o misiune aproape imposibilă.

Marinache Paula Niciun comentariu dieta de iarnaiarna dietaregim slabire iarna Fara doar si poate ca in sezonul rece este cea mai buna idee sa tii un regim de slabire, iar dieta de iarna poate fi ideala pentru tine, avand in vedere ca restrictiile nu sunt foarte mari. Desigur ca in timpul iernii parca ne vine sa mancam mai mult, in special ca este in ADN-ul nostru sa fim mai puternici atunci cand este frig.

Îţi spunem noi care sunt trei dintre motivele pentru care acest lucru se întâmplă şi cum poţi păcăli efectele nemiloase ale frigului. Tentaţiile sunt peste tot Ciocolată caldă, supe creme cu multă smântână, piure de cartofi delicios, budinci proaspăt ieşite din cuptor — iarna este sezonul pentru binecunoscuta comfort food, care te face să mai uiţi că afară sunt multe grade sub zero şi ca trebuie dieta usoara de slabit iarna ajungi zilnic la birou.

Acesta este motivul pentru care iarna este mult mai greu să faci alegeri alimentare sănătoase.

dieta usoara de slabit iarna

Dacă nu eşti atentă, poţi să mergi cu sentimentul de vinovăţie atât de departe încât să consideri orice mâncare preferată ca fiind rea pentru organismul tău, aşa că odată ce ai început să etichetezi alimentele în modul acesta, fiecare decizie pe care o iei va avea o încărcătură emoţională suplimentară, care se traduce prin stres.

Şi stresul nu face altceva decât să te determine să mănânci mai mult.

Dietă pentru iarnă: patru alimente care te ajută să slăbești în sezonul rece

În loc să treci toate alimentele preferate pe lista neagră, permite-ţi perioade în care poţi să te abaţi de la stricteţea unei diete. Fie ca alegi o zi pe săptămână în care mănânci orice vrei, dar în cantităţi modeste, fie mănânci în fiecare zi o pătrăţică de ciocolată neagră, pentru a-ţi satisface nevoia de dulce, sau găseşti alte metode prin care duci dieta usoara de slabit iarna viaţă sănătoasă şi fără frustrări chiar şi iarna.

WhatsApp Diete de slabit iarna Sunt cunoscute cateva diete de slabit iarna, insa pentru a da rezultate trebuie sa fie urmate cateva reguli.

Recomandări Medicul ne recomandă să mâncăm dovleac, inclusiv în regimul de slăbire Te lupţi cu nevoia de a hiberna Da, ştim, nu eşti urs, dar modul în care îţi funcţionează organismul este, pe undeva, asemănător. Între frig, gheaţă şi zăpadă modalități dovedite de a elimina grăsimea burtă zilele foarte scurte motivaţia de a face mişcare e cu totul pierdută, tot ce simţi nevoia să faci este să îţi conservi toată energia pentru a te muta de pe canapea pe pat şi înapoi.

dieta usoara de slabit iarna

Cine vrea să iasă la alergat sau să meargă la sală când afară e un ger de crapă pietrele? Din fericire, nu trebuie să părăseşti confortul casei tale pentru a face puţină mişcare. Există sute de clipuri pe YouTube care să te ajute să faci mişcare.

dieta usoara de slabit iarna

Este suficient să te mobilizezi pentru 10 minute dimineaţa şi 10 seara şi te vei simţi mult mai bine. Nu doar că nu vei avea probleme cu greutatea, dar o rutină de exerciţii fizice va avea ca rezultat oxigenarea celulelor, ceea ce îţi va păstra corpul în stare bună de funcţionare şi nivelul tău de energie la cote înalte.

dieta usoara de slabit iarna

Consumi prea multă sare Dacă iarna consumi mai puţine fructe şi legume crude, cel mai probabil le înlocuieşti cu alimente procesate, care sunt o sursă de sare pe care nu o poţi controla foarte bine. Gândeşte-te doar la mezeluri, conserve, paste, pâine, covrigei şi chipsuri — toate acestea au cantităţi însemnate de sare şi cauza pentru care vei avea probleme cu retenţia de apă. Chiar dacă eşti atentă la necesarul caloric zilnic, retenţia de apă te va face să te simţi balonată.

dieta usoara de slabit iarna

Sfatul specialiştilor este să te hidratezi corespunzător şi să adaugi în dietă alimente bogate în potasiu, pentru că acestea reglează nivelul de sodiu din organism. Surse excelente de potasiu includ bananele, avocado, roşii şi apă de cocos.

Foto: rf.