Exercitii de slabit la picioare


Cea mai simplă rutină pentru a slăbi sănătos Anumite zone retin grasimea mai usor. Cum o ardem?

PICIOARE MAI SUBTIRI IN 7 ZILE - Antrenament Pentru Picioare Acasa - Exercitii Eficiente

Genuflexiune pe un picior Exerciții efective pentru picioare tonifiate și suple! Antrenamentele cardio vs cele cu greutati - ce alegi daca vrei sa slabesti? Cum să arzi grăsimea pe spatele picioarelor Ridicarea în picioare te ajută să slăbești Burpees Daca ai nevoie de un exercitiu care sa iti creasca rezistenta la efort, forta si exercitii de slabit la picioare musculara si in acelasi timp sa te ajute exercitii de slabit la picioare pierzi kilogramele in plus, atunci am un exercitiu perfect pentru tine: acum slim jos Burpees.

exercitii de slabit la picioare

Acesta poate creste intensitatea oricarui antrenament si nu necesita aparatura costisitoare sau abonament la sala de fitness. Doar cateva minute de burpees pe zi o sa te convinga ca ai la indemana cel mai eficient exercitiu pentru scaderea in greutate si conditie fizica.

exercitii de slabit la picioare

Cum sa executi Burpees? Flotare cu ridicare de brat alternativ Un exercitiu excelent pentru muschii pectoralului, dar si pentru abdomen.

exercitii de slabit la picioare

Daca vorbim despre eficienta, atunci nimic nu intrece exercitiile compuse care lucreaza mai multe grupe musculare. De ce sa executi 4 serii de flotari urmate de 4 serii de abdomene, cand ai putea sa le combini intr-un singur super exercitiu? In plus, prin stimularea mai multor grupe musculare, iti antrenezi si rezistenta la efort si sistemul cardiovascular.

exercitii de slabit la picioare

Cum sa executi acest exercitiu? Coborare pe coate Daca este executat corect, acest exercitiu stimuleaza perfect zona mediana a corpului: … abdomenul si lombarul precum si musculatura bratelor.

exercitii de slabit la picioare

Ca tot vorbim despre exercitii compuse, nu puteam sa trecem cu vederea coborarea pe coate. Daca incluzi acest exercitiu in rutina ta zilnica, vei lucra exact functia de baza a muschiului abdominal, aceea de a mentine corpul in pozitie verticala.

Dupa o incalzire de cateva minute, poti executa urmatoarele exercitii, in ordinea in care doresti: 1. Podul combinat stai pe spate cu mainile pe langa corp si picioarele flexate ridica pelvisul cat poti de sus pastrand aceasta postura, adu piciorul stang sub piciorului drept, dupa care extinde-l pe diagonala in partea stanga si repeta sunt indicate 20 de repetari pentru fiecare picior 2.

Nu te lasa pacalit de pozele de pe site, nu este deloc un exercitiu usor. Incepe in pozitie de flotare cu bratele intinse si perpendiculare pe sol Pune cotul drept in locul unde se afla palma ta dreapta Acum fa aceeasi miscare si cu cotul tau stang Daca ai executat miscarea corect, ar trebui sa te gasesti intr-o pozitie de scandura cu spatele drept Ridica-te din nou in pozitie de flotare executand miscarea inversa 0.

exercitii de slabit la picioare