Nu pot pierde în greutate după ziua înșelătoare, Pot funcționa mesele înșelătoare?


S-ar putea chiar să vă ajute să depășiți un platou de slăbit. Esența acestor înșelăciuni este să mănânci curat pentru cea mai bună parte a săptămânii, să rămâi activ și să te răsplătești, luând cătușele din meniu din când în când. Oamenii de toate dimensiunile și nivelurile de fitness pot implementa cu succes strategii de trișare, dar autoevaluarea este o necesitate.

Luați în considerare obiectivele dvs. Acești factori influențează modul în care - și, mai important, IF - poți înșela.

Breaking the laws of physics. Open experiment \

Nu este o licență de binge. Nu încercăm să ne îmbătăm de mâncare.

centrul de pierdere în greutate brampton

Jim White, dietetician înregistrat și purtător de cuvânt pentru American Dietetic Association Pot funcționa mesele înșelătoare? Mesele de înșelăciune funcționează atunci când sunt planificate, spune Jim White, dietetician înregistrat și purtător de cuvânt al Asociației Americane de Dietetică.

El explică faptul că, după câteva zile de a consuma mai puține calorii decât ardeți, spargerea poate crește metabolismul în timp ce stocați glicogen pentru antrenamentul de mâine. De asemenea, ar trebui să satisfacă poftele care vă pot afecta dieta zilnică. Planificați să mâncați unele dintre alimentele preferate mai puțin sănătoase - prăjituri, pizza, bere - vă permite să vă bucurați de plăcere decât să vă simțiți vinovați.

Dacă ați permis o înșelăciune la un moment dat în timpul săptămânii, vă puteți relaxa puțin când ajungeți la petrecerea de birou vineri. Moderația, totuși, nu poate fi aruncată deoparte.

Planul de masă cu un singur înșelător Cea mai simplă modalitate de a înșela este strategia de masă cu un singur înșelător. O dată pe săptămână, planificați o masă pe care o iubiți și doriți. Mănâncă în mod rezonabil și nu te întoarce câteva secunde.

O singură masă de înșelăciune este practică și ușoară pentru oricine are concentrare și autocontrol.

legea pierderii în greutate termodinamică

Pentru a pune în aplicare ideea, mănâncă ceea ce vrei până când nu ești mulțumit, nu până când ești umplut, sugerează Amy Goodson, dietetician sportiv pentru Texas Health Ben Hogan Sports Medicine. Alegeți două bucăți de pizza, nu toată plăcinta. Goodson recomandă, de asemenea, găsirea echilibrului. Dacă vă plac hamburgerii cu brânză, de exemplu, aveți unul - dar transmiteți cartofii prăjiți. Sau tăiați cheeseburgerul în două și împărțiți-l.

Cel mai important, spune Goodson, nu-ți nu pot pierde în greutate după ziua înșelătoare antrenamentele. Un deficit caloric este necesar pentru scăderea în greutate. Această metodă se potrivește cel mai bine femeilor și persoanelor cu locuri de muncă de birou care ard o cantitate mică și constantă de calorii pe parcursul săptămânii.

Oamenii mai grei, consumatorii emoționali și cei care s-au luptat cu dieta ar trebui să stea departe de această strategie de înșelăciune, spune White. Poate fi prea strict.

clif bars pierdere în greutate

Pentru a pune în aplicare planul, aflați de câte ori mâncați în timpul săptămânii. Dacă ai trei mese și o gustare în fiecare zi, șapte zile pe săptămână, atunci mănânci de 28 de ori.

Prin urmare, vă permiteți să vă răsfățați de aproximativ două ori pe săptămână. Oamenii activi și sportivii sunt orientați spre succes cu acest plan. Încercați, de asemenea, să mâncați mesele destul de devreme, dacă este posibil; Goodson explică faptul că acest lucru vă va permite să ardeți mai multe calorii pe parcursul zilei.

Pierdere în greutate

Planul Cheat Day Planul zilei de înșelăciune vă permite să mâncați ceea ce doriți pentru o zi întreagă. Te saturi și rămâi sătul, dar nu mănânci niciodată atât de mult încât să te simți rău și trebuie să respecti cu strictețe planificarea sănătoasă a mesei în restul săptămânii. White nu recomandă strategia zilei de înșelăciune pentru o persoană obișnuită sau pentru cei care sunt în sala de gimnastică patru zile pe săptămână.

Acest plan este destinat practic culturistilor în afara sezonului, alergătorilor de maraton și triatletelor aproape exclusiv. Cu toate acestea, în termen de 12 săptămâni de concurență, culturistii nu ar trebui să trișeze deloc. Ridicați o dată sau de două ori și alergați la fel.

Arta și știința „meselor înșelătoare”

Cu o zi înainte de a înșela, mâncați puțini carbohidrați pentru a vă goli rezervele de glicogen. În acest fel, spune Blades, nu depășești stocurile în timp ce te aștepți a doua zi. După ziua înșelătoriei, mențineți caloriile scăzute. Blades spune că de multe ori ține post a doua zi, bea doar apă și ia suplimente de vitamine.

baletul ajută la pierderea în greutate

Cu toate acestea, lame nu recomandă niciodată clienților noi să înșele. Trebuie să lucreze cu sârguință în programul său, educându-se despre mâncare timp de trei luni bune înainte de a fi introdus conceptul de trișare.

Tot ce poți mânca sau dieta Twinkie Unii oameni cred că pot urma un plan de a mânca orice vor, atâta timp cât mențin un deficit caloric.

Înșelăciune pentru a slăbi

Ei își propun să exercite frecvent și să utilizeze suplimente pentru a obține vitaminele și macronutrienții necesari. Nu face asta. Goodson, White și Blades sunt de acord: acest plan este o idee proastă.

Deși este important să înțelegem că mai multe calorii arse decât consumate produc pierderea în greutate, este la fel de important nu pot pierde în greutate după ziua înșelătoare înțelegem că nu toate caloriile sunt egale.

Corpul tău are nevoie de calorii bogate în substanțe nutritive pentru a reuși.

Înșelarea pierderii în greutate

Pierderea în greutate nu este întotdeauna sănătoasă. Cum să ardeți grăsime în 1 lună, cel mai bine este să evitați implementarea planului de dietă pentru tot ce puteți mânca sau Twinkie. A mânca mai sănătos nu trebuie să fie extrem de strict. Rămânând activ și făcând un efort concertat pentru a vă alimenta corpul cu substanțele nutritive potrivite, nu vă veți retrage prea mult alegând să vă bucurați de câteva felii de pizza sau de niște aripi de pui picante.

  • Pierdere în greutate
  • Înșelarea pierderii în greutate
  • Arta și știința „meselor înșelătoare” - Sănătate -
  • Mod lent și constant de a pierde în greutate
  • Înșelăciune pentru a slăbi - Cum să slăbești cu un regim de tratament

Asigurați-vă că alegeți planul cel mai potrivit pentru dvs. Onorând dorințele alimentare ale corpului tău Nu mai numărați calorii și începeți să vă onorați corpul. Mâncarea intuitivă face ca mesele de înșelăciune să fie un gând ulterior. Nimeni nu te-a învățat asta. Nicio mâncare nu este în afara limitelor. Te-ai simțit sătul? Ai avut energie pe termen scurt?

  • 10 modalități de a pierde în greutate fără a lucra afară |
  • Slăbire și sănătate - Cea mai bună metodă de pierdere în greutate peste 50 de ani
  • Pierdere de grăsime pubertate

Energie pe termen lung? Cum te-a afectat?

pierderea în greutate vârsta de 70 de ani