Pierde rutina de greutate la domiciliu, Pierdeți în greutate la rutina de acasă, Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate


Pagina principala O rutină super-eficientă de antrenament la domiciliu pentru a pierde în greutate Odată cu redeschiderea sălilor de sport în întreaga lume și cu o mare parte din populație care și-a strâns o grămadă de kilograme în jurul taliei, este ușor de înțeles de ce pierderea în greutate devine din ce în ce mai populară cu fiecare oră. Acum, când majoritatea țărilor înmoaie restricțiile asupra cetățenilor lor, oamenii caută rutina de antrenament finală pentru a slăbi în mod eficient.

Iată 7 moduri prin care puteți pierde în greutate cu succes și sănătos Rutina zilnica pierde in greutate Conținutul Account Options Exerciții zilnice simple pentru a pierde in greutate la domiciliu Exerciții zilnice simple pentru a pierde in greutate la domiciliu exerciții pentru a pierde grăsime greutate de grăsime la domiciliu Timp de o săptămână trebuie să recurgi la un set Pentru acumulari de grăsime, țesutul conjunctiv își pierde Exerciții pentru 7 Nov Next în greutate, vă vor oferi energia necesară pentru a vă pregăti zilnic. Alberto Perez, un instructor de aerobic din Columbia, a uitat acasa caseta cu Citeste mai multe despre zumba aerobic zumba exercitii zumba muzica. Rate this post Sunteți încercarea de a pierde in greutate, dar nu există nici timp pentru a merge antrena în centrul de fitness? Vă sfătuim, ca se poate pierde în greutate și de acasă.

Înainte de a vă scufunda în tehnicismele tipurilor de exerciții pe care ar trebui să le alegeți, este mai bine să rețineți că cel mai bun mod de a pierde grăsime este să amestecați activitate intensă, pierde rutina de greutate la domiciliu ar fi antrenamentul la sală, alergare sau sport, cu o cantitate decentă de blând, zilnic.

Bazându-vă doar pe exerciții fizice fără a păstra un stil de viață activ, nu va fi la fel de eficient ca și combinarea a sesiuni de exerciții intense cu mișcări zilnice complementare.

pierde rutina de greutate la domiciliu scortisoara pt slabit

Iată care sunt exercițiile pe care ar trebui să le includeți în rutina de antrenament pentru a pierde în greutate. Pasul 1: Plimbări zilnice Țintește Dacă reușiți să fiți în aer liber, urmăriți să faceți Mersul pe jos servește ca o modalitate excelentă de a vă lăsa capul, de a controla stresul și de a reduce la minimum creșterea grăsimii.

S-ar putea să nu pară prea mare lucru, dar obținerea a aproximativ Luate de-a lungul săptămânii, sunt de calorii, sau același număr de calorii într-o kilogramă de grăsime. Mergeți dimineața. Mergeți în timp ce faceți întâlniri la telefon. Mergeți după mese. Mergeți în timp ce ascultați podcasturi. Timpul de mers nu trebuie să fie timpul mort. Când ieșiți la plimbări, apăsați limba pe acoperișul gurii și respirați prin nas.

Respirația nazală are o mulțime de beneficii [1], incluzând o mai bună extracție a oxigenului care poate duce la mai multă energiemenținerea unui pH echilibrat în corpul dumneavoastră prin defalcarea îmbunătățită a dioxidului de carbon și scăderea activității nervoase în sistemul nervos simpatic.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate Cum să creați o rutină zilnică Cum se creează un regim? Iată 7 aspecte importante prin care puteți pierde în greutate cu succes Exerciții zilnice simple pentru a pierde in greutate la domiciliu Rutina zilnica pierde in greutate. Ce cauzează creșterea în greutate în exces? Alimentație necorespunzătoare, sedentarism, zgură a corpului, ceea ce duce la întreruperea proceselor metabolice și a nivelurilor hormonale.

Sistemul nervos simpatic stârnește corpul prin luptă sau răspuns la fugă. Când acest lucru este cronic ridicat din cauza perioadelor de stres ridicat, cortizolul crește, ceea ce vă poate suprima sistemul imunitar, crește creșterea grăsimii și scade creșterea musculară.

  1. Cel mai bun ceai de slăbire în emiratele arabe unite
  2. Pierderea în greutate nu este dificilă: gestionarea timpului și rutina zilnică Expertul nostru: Mihail Gavrilov Ph.
  3. Pierde in greutate dupa d si c
  4. Cum îmi diminuam burta
  5. Slim4vit într adevăr lucrări
  6. 37 kg pierdere în greutate
  7. Lis pierdere în greutate naturală
  8. Aplicația anime de pierdere în greutate

Pe scurt, respirația nazală reduce stresul și vă îmbunătățește sănătatea. Nu subestimați niciodată importanța de a fi pe picioare cea mai mare parte a zilei în atingerea obiectivelor de slăbire și, odată ce pașii dvs. Toate se încadrează în categoria HIIT antrenament pe intervale de intensitate mare.

Dacă sunteți în căutarea celei mai eficiente strategii de timp pentru a pierde vogue pierde în greutate greutate cu exercițiile fizice, ar trebui să implementați cu siguranță câteva componente HIIT.

O rutină super-eficientă de antrenament la domiciliu pentru a pierde în greutate; KI-FORCE

Antrenamentele HIIT combină în general pierde rutina de greutate la domiciliu scurte de exerciții intense cu perioade de odihnă sau exerciții de intensitate mai mică. La studiourile de fitness și online, aceste antrenamente amestecă adesea antrenamentul aerob și rezistența.

Pierde rutina de greutate la domiciliu precum boxul și fotbalul au unele componente HIIT, deoarece necesită o intensitate care nu poate fi susținută mai mult de un minut sau cam așa, urmată de perioade de odihnă de două până la trei ori durata sprintului. Principiul HIIT poate fi adaptat la exerciții de tot felul, cum ar fi alergarea alergarea sprinturilorciclismul rafale în suscanotajul, înotul, etc.

Știind acest lucru, este destul de clar că HIIT ar trebui să fie una dintre componentele principale ale oricărui program de slăbire, combinat cu pașii tăi zilnici obligatori. Cu toate acestea, ne lipsește o altă piesă a puzzle-ului pentru a crea rutina de antrenament finală pentru a pierde în greutate eficient: antrenamentul progresiv cu supraîncărcare cu greutăți [2] Pasul 3: suprasolicitare progresivă Acest principiu implică creșterea continuă a cerințelor sistemului musculo-scheletic pentru a obține continuu câștiguri în pierde rutina de greutate la domiciliu, forța și rezistența mușchilor.

Pur și simplu, pentru a deveni mai mari și mai puternici, trebuie să-ți faci continuu mușchii să pierde rutina de greutate la domiciliu mai mult decât erau obișnuiți.

Cel mai adesea, asta înseamnă creșterea rezistenței, dar așa cum veți găsi mai jos, există alte metode pentru a crește supraîncărcarea.

pierde rutina de greutate la domiciliu mișcări mai frecvente ale intestinului și pierderea în greutate

Dimpotrivă, dacă cerințele asupra grupurilor țintă de mușchi nu sunt cel puțin menținute sau sunt de fapt scăzute, mușchii se vor atrofia, pierzând dimensiunea și forța. Supraîncărcarea progresivă este un concept foarte simplu, dar crucial, care pune bazele pe care se bazează antrenamentul de rezistență cu succes. Principiul supraîncărcării progresive nu se aplică doar ridicării greutăților pentru a crește creșterea și forța musculară; poate fi aplicat și programelor de fitness-cardiovascular, creând modificări fiziologice care afectează metabolismul aerob și sistemul cardiorespirator.

Să luăm ca exemplu un set de presări: Dacă în prima săptămână a unui nou antrenament finalizați patru seturi de 10 presări, puteți aplica principiul supraîncărcării progresive în săptămâna următoare făcând seturile de presări mai intense în următoarele moduri: Măriți numărul de repetări dacă ați făcut 4 seturi de 10 săptămâna precedentă, ați putea face 4 seturi de 11 repetări săptămâna următoare. Măriți numărul de seturi făcând 5 seturi de 10 repetări în loc de patru.

O rutină super-eficientă de antrenament la domiciliu pentru a pierde în greutate

Reduceți cantitatea de odihnă între seturi dacă v-ați odihni 60 "între seturi în prima săptămână, odihniți-vă 50" în săptămâna următoare. Creșteți sarcina. Pe un set de presări, aceasta ar putea însemna adăugarea unei plăci de 2,5 kg deasupra spatelui sau creșterea efectului gravitațional prin ridicarea unui picior în aer sau plasarea ambelor picioare pe canapea, astfel încât corpul dvs.

După cum puteți vedea, supraîncărcarea progresivă înseamnă a crește progresiv efortul depus pentru un anumit exercițiu. Dar de ce este atât de important acest lucru pentru pierderea în greutate? Efectul după arsură, cunoscut și sub numele de exces de consum de oxigen post-exercițiu EPOCse referă în principal la cantitatea crescută de calorii arse după exercițiu [3].

Pierde sfaturi de greutate la domiciliu în hindi

Activitatea fizică crește cererea mușchilor de oxigen VO2care oxidează carbohidrații și grăsimile, producând energia necesară mișcării.

Cererea de oxigen a corpului uman crește proporțional cu intensitatea antrenamentului. În timpul exercițiilor intense, corpul dumneavoastră are nevoie de mai mult oxigen decât poate oferi respirația. În acest timp, consumă mai mult de pierde rutina de greutate la domiciliu litri de oxigen în plus, arzând astfel mai multe calorii după antrenament.

Pentru a profita de această capacitate fascinantă a corpului și pentru a vă bucura de recompensa caloriilor suplimentare arse, ar trebui să vă asigurați că vă antrenați în modul corect aplicând în mod constant un fel de supraîncărcare progresivă. Studiile au arătat că unul dintre principalii factori care influențează arderea accelerată a caloriilor după antrenament este intensitatea activității.

Efortul fizic de intensitate redusă a arătat cel mai mic efect asupra arderii de calorii post-exercițiu. Efectul arderii după finalizarea antrenamentului intensiv poate dura până la 10 ore. Cu cuvinte simple: fiecare antrenament pe care îl efectuați ar trebui să devină mai intens de fiecare dată când îl efectuați din nou și ar trebui nu pierde greutatea meme includă un fel de intensitate maximă în rafale scurte HIIT pentru a maximiza într-adevăr consumul de calorii și, prin urmare, pierderea în greutate.

Amintiți-vă întotdeauna că cel mai bun exercițiu pentru dvs. Prin urmare, alegerea unui stil de antrenament sau a unui sport care vă place cu adevărat este la fel de importantă ca și parcurgerea pașilor zilnici.

Pierderea în greutate nu este dificilă: gestionarea timpului și rutina zilnică

Acum, că am clarificat asta, să trecem la carne! Antrenament la domiciliu Să luăm ca exemplu un protocol de 4 săptămâni.

pierde rutina de greutate la domiciliu greutatea chiropractică pierde

Pașii zilnici rămân la fel ca mai sus, iar antrenamentul merge cam așa: Luni: 30 de minute de antrenament pentru picioare și 10 minute de alergare sprinturi HIIT Miercuri: 30 de minute antrenament superior și 10 minute sprint HIIT cu bicicleta de asalt Vineri: 30 de minute de antrenament complet și 10 minute de burpees HIIT Luni: 35 de minute de antrenament pentru picioare și 10 minute de alergare sprinturi HIIT Marți: 35 de minute de antrenament pentru partea încercați să pierdeți în greutate a corpului și 10 minute de sprint HIIT cu bicicleta de asalt Joi și sâmbătă: 35 de minute de antrenament complet și 10 minute de burpees HIIT Săptămâna 3 și 4 sunt ca săptămâna 2, dar cu antrenamente mai lungi.

NOTĂ: Eun cazul antrenamentului cu greutăți, împărțirea sesiunilor de antrenament în corpul inferior, corpul superior și corpul întreg vă va oferi cele mai bune rezultate, deoarece cu cât utilizați mai mulți mușchi în timpul unui anumit antrenament, cu atât consumați mai multe calorii. În cazul în care vă decideți să practicați un sport cum ar fi boxul, alergatul sau ciclismul care folosesc tot timpul același set de mușchi, ar trebui să luați în considerare alternarea zilelor de intensitate scăzută cu pierde rutina de greutate la domiciliu de intensitate ridicată pentru a le oferi mușchilor pauză și a le permite recupera.

Orice exercițiu decideți să practicați în mod regulat ar trebui, de asemenea, să fie combinat cu o dietă adecvată pentru a crea un deficit caloric.