Pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin


Totuși, somnul este, la rândul său, un factor important, după cum arată un studiu recent.

pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin puteți pierde greutatea fiind hipoglicemică

Din păcate, un factor neglijat de către cei mai mulți dintre noi. Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât.

pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin mireasa pierdere în greutate înainte și după

Obține oferta AICI! Un studiu amplu realizat în Coreea de Sud a arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, chiar dacă se urmează o dietă bazată pe deficit de calorii, după cum relatează Science Alert.

pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin pierderea în greutate 180 până la 160

În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală, în timp ce masa musculară să fie păstrată pe cât de mult posibil. Durata somnului poate determina cât de multă grăsime este pierdută, dar și cât din masa musculară este păstrată în timpul unei diete restrictive.

Ce se intampla cu CORPUL tau CAND DORMI !!

Studiul de față a concluzionat că în jur de 5,5 ore de somn în fiecare noapte, timp de două săptămâni, în timpul unei diete restrictive, au dus la mai puțină grăsime corporală pierdută în comparație cu 8,5 ore de somn în fiecare noapte. Însă, această durată de somn a rezultat și în pierderea mai mare de masă musculară. Există mai multe motive pentru care somnul mai scurt pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin asociat cu o greutate mai mare a corpului, fiind afectată și pierderea kilogramelor.

pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin cla pierdere de grăsime ncbi

Somnul influențează doi hormoni importanți pentru corpul nostru și care au legătură cu apetitul, respectiv leptina și grelina. Leptina este un hormon care reduce apetitul, așa că atunci când nivelul acesteia este ridicat ne simțim sătui. Pe de altă parte, grelina este hormonul care răspunde de senzația de foame. Studii anterioare au arătat că limitarea somnului crește nivelul de grelină și îl reduce pe cel de leptină, ceea ce nu e de dorit dacă vrem să scădem în greutate.

pierderea în greutate din cauza somnului mai puțin poate u pierde in greutate pe amitriptyline