Provocarea pierderii în greutate de anul nou


Dacă faceți rezoluții anul acesta, avem sentimentul că pierderea în greutate este probabil în partea de sus a listei dvs.

De ce te simți neproductiv

Dar, înainte de a jura desertul definitiv și de a promite să alergeți cinci mile în fiecare zi a săptămânii, faceți un pas înapoi. Aceste tipuri de obiective sunt mărețe, dar nu sunt realiste dacă vrei provocarea pierderii în greutate de anul nou adevărat să scapi de kilograme.

brandon mb pierdere în greutate

Cel mai important, mentalitatea nu este necesară. Nu vei pierde toată greutatea pe care vrei să o pierzi doar în luna ianuarie.

cum să pierdeți în continuare greutatea în timpul sarcinii

În schimb, urmărește să faci mici schimbări pe tot parcursul anului, astfel încât să poți deveni cel mai sănătos sinelui tău pentru cei care vor veni. Când sculptați timp apa slabeste sau ingrasa pentru exerciții, nu veți avea niciun motiv să-l omiteți.

  1. Mai ușor de zis decât de făcut!
  2. Care este rezoluția dvs.

Iată cum vă puteți motiva pentru a începe să vă antrenați. Deplasarea mai multă este singura modalitate de a arde grăsimile și de a construi mușchi.

În mod ideal, doriți să vă concentrați asupra muncii până la ridicarea greutăților grele, dar încorporarea cardio poate ajuta la topirea grăsimilor. Recensiunea noastră? Combinați-le ambele cu exerciții de construire a forței cu ritm rapid, cu foarte puțină odihnă între seturi.

fitone-moderno

Ritmul cardiac crește? Mușchii funcționează? Dacă sunteți nou în jocul de fitness și chiar și 30 de minute vă intimidează, acest plan de antrenament pentru începători este un loc bun pentru a începe. Îl rezerv chiar în calendarul meu.

arta să piardă în greutate

Somnul trebuie să fie o prioritate dacă vrei să slăbești, pur și simplu pentru provocarea pierderii în greutate de anul nou mănânci mai mult când îți lipsește shuteye.

Potrivit cercetărilor din Marea Britanie, persoanele care au dormit în medie între 3 și 5,5 ore pe noapte au consumat de calorii în plus a doua zi, comparativ cu persoanele care au dormit între 7 și 12 ore.

  • Boost energetic: Mănâncă pentru energie și pierderea în greutate - Sănătate -
  • MyFitnessPal, Fitbit, Noom, și pierde-l!
  • Dieta 0 negativ
  • Teenage guy pierde în greutate

Ca să nu mai vorbim, de obicei alegeau alimente bogate în calorii goale, cum ar fi chipsuri și fast-food. Acest lucru se datorează faptului că corpul tău produce mai multă grelină, un hormon care induce foamea și mai puțină leptină, un hormon care te face să te simți plin, atunci când nu amâni suficient, spun cercetătorii. Dar calitatea somnului este la fel de importantă ca și cantitatea.

Aplicațiile de pariere pentru pierderea în greutate sunt un joc pe care nu îl puteți câștiga

Aruncarea și întoarcerea nu vă ajută să atingeți marca de care aveți nevoie și a vă simți lent în ziua următoare nu vă va motiva să vă mișcați. Deci, înainte de a vă prăbuși noaptea, faceți un efort pentru a vă evita aparatele electronice cu o oră înainte de culcare - da, asta înseamnă să nu derulați prin social media.

Vă simțiți neproductiv, promisiunile dvs. Vestea proastă este că nu există trucuri secrete pentru a obține rezultate miraculoase. Dar fiți atenți, deoarece vestea bună este că vă putem ajuta. Vă vom învăța cum să abordați provocările de bază ale productivității și vă vom oferi cele mai bune instrumente pentru a face acest lucru. De ce te simți neproductiv Una dintre deciziile tale de Anul Nou a devenit mai productivă?

Păstrarea camerei răcoroase și cât mai întunecate poate ajuta, de asemenea, spune antrenorul de performanță Brent Gallagher, C. Numărul magic? Aproximativ 65 de grade, cercetările sugerează.

Implică-i pe alții

De ce funcționează: Zahărul în ansamblu devine demonizat, dar problema este zahărul adăugat. Zahărul din fructe și lactate sunt zaharuri naturale, ceea ce înseamnă că vin ambalate cu alți nutrienți buni pentru dvs. Zaharurile adăugate, pe de altă parte, se găsesc de obicei în alimentele pline de calorii goale.

Potrivit American Heart Association, bărbații nu ar trebui să aibă mai mult de 36 de grame de zahăr adăugat pe zi - dar puteți obține cu ușurință o bucată din această limită sau chiar o puteți depăși cu o cutie de Coca-Cola, oke cană de sos de grătar dulcesau o sticlă de ceai dulce.

🍀 Nu mai face asta înainte de culcare! 10 obiceiuri proaste la care trebuie să renunți

Eliminarea alimentelor procesate, în special a băuturilor cu zahăr, este un loc bun pentru a începe, deoarece acestea oferă o valoare nutritivă redusă și un exces de calorii. După ce le-ați eliminat, puteți elimina încet alte opțiuni îndulcite, cum ar fi anumite cereale și gustări ambalate.

Când scăpați de aceste lucruri, faceți loc alimentelor bogate în vitamine, minerale și alți nutrienți benefici, care sunt în mod natural mai mici în calorii. În plus, în acest fel, vă veți concentra pe ceea ce puteți mânca, mai degrabă decât pe ceea ce nu puteți, ceea ce vă va ajuta să evitați mentalitatea restrictivă care duce adesea la pofte. Fructele și legumele sunt un loc bun pentru a începe, deoarece, potrivit datelor Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor, doar nouă la sută dintre americani mănâncă suficiente legume, în timp ce doar 12 la sută mănâncă suficiente fructe.

SCOPUL: „Am de gând să mă antrenez anul acesta.”

Acest lucru nu este grozav, deoarece încărcarea produselor poate fi o modalitate tangibilă de a vă reduce caloriile în timp ce vă bateți aportul de provocarea pierderii în greutate de anul nou. De asemenea, vă ajută să vă umpleți fără să vă umpleți, deoarece puteți mânca o tonă de fructe și legume în timp ce luați o cantitate minimă de calorii.

greutatea pierde peste 50 de ani

Aceasta poate fi o veste bună pentru talia ta, deoarece atunci când te simți mai plin pentru mai mult timp datorită conținutului ridicat de fibre găsit în majoritatea fructelor și legumeloreste mai puțin probabil să mănânci în exces la următoarea masă.

Gătitul acasă poate duce la metode de pregătire a alimentelor mai sănătoase friteuzele nu sunt tocmai obișnuite în majoritatea gospodăriilorvă ajută să mâncați o varietate mai mare de alimente și limitați alimentele convenabile ambalate în calorii și zahăr, notează cercetătorii.

Soluții pentru pierderea în greutate și sănătate

Profitați de alimentele convenabile care încă împachetează un pumn nutrițional. Chiar și ridicarea puiului rotisor, a legumelor congelate și a unei pungi de orez vă permite totuși să pregătiți o masă rapidă și echilibrată acasă, fără nici un fel de agitație.

pierdere în greutate pineville la

Chiar mai bine, dublați-vă, astfel încât să aveți resturi la prânz a doua zi. Nu sunteți sigur de unde să începeți? Consultați acest ghid pentru începători pentru pregătirea meselor.

transformare pierdere în greutate oviedo

Chris Mohr, R. Are diplome de licență și masterat în nutriție de la Universitatea de Stat din Pennsylvania și, respectiv, Universitatea din Massachusetts. A obținut doctoratul.