Sesiuni de greutate de ardere a grăsimilor. Cea mai bună dietă pentru arderea grăsimilor roxanadulgheru.ro


Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

pierdere în greutate nord shore auckland cum de pierdere în greutate în termen de o lună

Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament.

pierdere în greutate mese simple arderea grăsimilor de porc

Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training. HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

pierderea în greutate de retragere ssri cum să obțineți procentul de pierdere în greutate

Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort. Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și se referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții.

pierderea în greutate dormind pe partea laterală trabucuri și pierdere de grăsimi

De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de sesiuni de greutate de ardere a grăsimilor alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging. De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia.

pierde grăsimea piciorului rapid ușor ce trebuie sa faci sa slabesti rapid

Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare. Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.